Eficientizare, automatizare și îmbunătățire procese.

Illustration-Digital

Scopul nostru și cum
îțî ajutăm afacerea.

Îți punem la dispoziție o serie de instrumente pentru a digitaliza afacerea, a eficientiza fluxurile de lucru, a automatiza activități și pentru a avea un control mai ușor și mai rapid în firmă.

Soluțiile dezvoltate de partenerii noștri sunt pe structura low-code și în acest fel se poate crea orice tip de proces aveți nevoie în companie. Acoperim, prin parteneri toate funcționalitățile unui proiect: IT, financiar, vânzări, marketing, HR, logistică, educație/training.

Start implementare

Proiectul începe printr-o ședință inițială, iar în cadrul acestei întâlniri vom recapitula obiectivele de implementare din perspectiva clientului.

Analiza de proiect

Este cea mai importantă fază, iar consultanții ce vor realiza această analiză de proiect vor identifica elementele unice în activitatea clientului.

Instalare & configurare

Sistemele sunt disponibile în doua variante, de licențiere sau instalare: On-Premise și SaaS, aici fiind instalarea aplicației și configurarea modulelor.

Dezvoltare sistem&training

Consultanții vor explica în detaliu fluxurile configurate și vor parcurge scenariile de testare relevante pentru activitatea clientului.

Testare de acceptanță

Testarea va urmări scenariile de testare stabilite la punctul 2 al proiectului de implementare - Analiza de proiect.

Go live

Clientul începe utilizarea completă/parțială a aplicației, cu datele sale. Consultanții asistă utilizatorii în operarea în program.

Ce oferim

Digital processes automation & integration (ERP/CRM/ECM)

Soft-urile de acest tip oferă într-un singur loc module integrate pentru a gestiona întreaga firmă. Implementați o singură platformă pentru a îmbunătăți fluxul de lucru și a permite staff-ului să lucreze împreună pentru a mulțumi clienții.

Data management (Document Reader, RPA, E-signature)

Creșteți productivitatea organizației dvs. în timpul lucrului cu documentele, textele şi fișierele. Eliminați timpul necesar regăsirii modelelor de documente, căutării documentelor aferente clienților şi furnizorilor sau a documentelor interne.

Te-ai întrebat vreodată cât de eficient ar lucra echipa ta dacă ar avea proceduri digitalizate?

Optimizează relațiile cu clienții, gestionează cu ușurință baza de date, ofertele de preț, facturile, contractele, proiectele, comenzile și canalele de vânzări, planifică și urmărește cheltuielile.
Software-Solution-Mefi@2x

Partenerii noștri

Secretul nostru constă în parteneriate de succes.

Partner-Logo-Mefi@2x
Partner-Logo-Bithat@2x

Ești interesat? Perfect!

Ne poți scrie și în cel mai scurt timp unul din consultanții noștri te va ajuta.

Illustration-Teamwork