Descoperă noua
agendă digitală MEFI

Scopul nostru și
cum te ajutăm.

MEFI este o platformă digitală de management, al cărei scop este de a acoperi cât mai multe dintre procesele administrative, operaționale și comerciale ale unei companii, prin colectarea datelor într-un singur sistem.
Cu platforma MEFI, toate datele și informațiile unei companii sunt organizate într-un sistem unic și nu sunt împrăștiate în aplicații diferite, care adesea nu au posibilitatea să comunice corect între ele.
Aceste date pot fi folosite atât pentru desfășurarea activităților zilnice, cât și pentru a fi supuse procesului de analiză, cu intenția de a consolida și/sau îmbunătăți performanța și rezultatele firmelor.
Construiește baza de date și securizează informațiile

Nu se pierde timpul căutând date, totul fiind organizat. În caz de modificări în cadrul echipei se asigură transferul eficient al informațiilor.

Gestionezi mai mulți clienți cu același resurse

Optimizezi cât mai bine timpul echipei prin automatizarea unui număr cât mai mare de proceduri interne.

Organizează/monitorizează activitatea echipei

Rapoarte în timp real pe fiecare membru al echipei sau per ansamblu, ușor de filtrat pe o anumită perioada de referință.

Ce oferim

Concret, cu platforma MEFI poți digitaliza:

Clienți potențiali

O singură bază de date segmentabilă a tuturor contactelor, istoricul fiecărei acțiuni întreprinse, lista activităților și a programărilor care urmează să fie efectuate, monitorizarea oportunităților de vânzare și a ofertelor de preț.

Ofertare

Cu acest modul poți realiza ușor și rapid oferte într-un mod profesional. Ai posibilitatea de a le trimite prin e mail și/sau SMS, iar platforma să facă revenirile în mod automat pentru a-ți crește vânzările.

Gestionare clienți

O singură bază de date a tuturor contactelor, istoricul acțiunilor întreprinse, lista activităților și a întâlnirilor care urmează să fie efectuate, monitorizarea oportunităților de vânzare, a ofertelor, a facturilor, a încasărilor, a contractelor și a proiectelor.

Contracte

Acest modul îți permite să completezi și să trimiți un contract fără erori în mai puțin de un minut. Pentru a crește productivitatea echipei, nu mai ești nevoit să faci copy-paste din mai multe documente Word sau Excel.

Facturare

Modulul de Facturare din MEFI este serviciul necesar pentru emiterea, trimiterea, arhivarea și gestionarea facturilor în conformitate cu legislația actuală. Emite facturi și verifică plățile direct de pe smartphone.

Proiecte

MEFI organizează toate fișierele necesare fiecărui proiect, făcând mai clare termenul de livrare, echipa implicată și datele financiare. De asemenea, va fi mai ușor să arhivezi întregul conținut pentru a-l găsi în viitor. Fluxurile de lucru pot fi automatizate și optimizate, pentru a economisi timp și a preveni eroarea umană.

Sarcini

Cu modulul de Sarcini prezent pe platforma MEFI poți delega, gestiona, coordona și automatiza activitățile din firmă: poți crea, planifica și delega sarcini membrilor echipei.

Costuri

Modulul de gestionare a costurilor din platforma MEFI, este soluția ideală pentru a ajuta companiile și angajații să îmbunătățească controlul asupra cheltuielilor și să găsească noi oportunități de economisire.

Asistență

Modulul de Asistență, crește performanța echipei în furnizarea serviciului de relații cu clienții, ușurează comunicarea într-un mod profesional și te ajută să manageriezi problemele întâmpinate de partenerii tăi. Permite identificarea facilă a solicitărilor de asistență și procesarea rapidă a acestora.

My Account

My account, pentru clienți, este un modul foarte util ce permite partenerilor tăi comerciali să acceseze direct informațiile de care au nevoie într-un spațiu virtual dedicat lor. Mai mult, în această pagină web personală, clienții tăi vor putea interacționa cu compania ta într-un cadru profesional, la orice oră.

Ești interesat? Perfect!

Ne poți scrie și unul dintre consultanții noștri te va ajuta.

Illustration-Workspace

Digitalizarea afacerii
dumneavoastră în 5 pași

1. Procedură de comercializare testată și garantată 100%

Compară compatibilitatea dintre platforma MEFI și provocările business-ului tău.

2. Analiză și consultanță personalizată

Stabilirea obiectivelor, analiza fluxului de lucru și a documentelor.

3. Plan de implementare

Configurarea platformei MEFI și integrarea cu alte programe.

4. Sesiuni de training cu utilizatorii

Sesiuni de training online în grup sau individual.

5. Suport și asistență

Asistență în timp real, direct pe platformă, telefonică sau prin e-mail.

Software-Solution-Mefi-Steps@2x

Avantajele utilizării instrumentelor digitale.

Control

Măsori, evaluezi și planifici ce consideri că este important în fluxurile din companie.

Eficiență

Automatizează sau reduce timpul alocat sarcinilor repetitive și proceselor neproductive dar necesare (pontaj, contracte, etc.)

Creșterea productivității

Prin gestionarea eficientă a clienților actuali și potențiali, prin monitorizarea costurilor și maximizarea capacității de producție.

Îmbunătățește comunicarea

Atât cea internă (între membrii echipei), cât și cea externă (clienți finali și furnizori).

Reduce costurile

Fiind o platformă în Cloud, poți accesa oricând informațiile care te interesează, poți lua decizii în mod rapid și poți organiza activitatea companiei de oriunde.

Digitalizezi catalogul de produse/servicii

Încarci toate produsele și descrierea acestora, prețurile și fotografiile, apoi le folosești pentru a crea, trimite, revizui și arhiva ofertele de preț sau pentru a monitoriza comenzile primite.

Securizezi informațiile

Istoricul activităților te ajută să ai control deplin asupra productivității echipei și a comunicării dintre colaboratori și superiorii lor. Chiar dacă ei sunt pe teren sau într-o altă localitate, tu ești la curent în timp real cu cele mai recente activități, imediat ce acestea sunt înregistrate.

Oferi un asistent personal pentru fiecare membru al echipei

Membrii echipei “aleargă” toată ziua având la dispoziție puțin timp pentru a gestiona și planifica activitatea dar, printr-un instrument de comunicare eficient, caracterizat de automatizarea trimiterii, pot seta mementouri și mesaje pe care MEFI le trimite clienților prin e-mail și SMS.

Îmbunătățești rata de închidere a vânzărilor

Gestionarea contactelor în MEFI, este mult mai mult decât o simplă agendă sau un fișier excel: este un instrument avansat de profilare și segmentare. Poți să clasifici și să organizezi clienții pe baza criteriilor tale, precum și să-i filtrezi pentru a identifica și a acorda prioritate acțiunilor ce au o probabilitate ridicată de închidere.

Ai acces rapid la o bază de date actulizată

Pentru a putea acționa prompt fiecare membru al echipei are la îndemână toate datele utile pentru a gestiona mai bine relațiile cu clienții potențiali și finali, iar acest lucru le permite să-și poată organiza mai bine activitățile.

Ești interesat? Perfect!

Ne poți scrie și în cel mai scurt timp unul din consultanții noștri te va ajuta.

Illustration-Teamwork