Descoperă noua
agendă digitală MEFI
Scopul nostru și
cum te ajutăm.
Construiește baza de date și securizează informațiile
Nu se pierde timpul căutând date, totul fiind organizat. În caz de modificări în cadrul echipei se asigură transferul eficient al informațiilor.
Gestionezi mai mulți clienți cu același resurse
Optimizezi cât mai bine timpul echipei prin automatizarea unui număr cât mai mare de proceduri interne.
Organizează/monitorizează activitatea echipei
Rapoarte în timp real pe fiecare membru al echipei sau per ansamblu, ușor de filtrat pe o anumită perioada de referință.
Ce oferim
Concret, cu platforma MEFI poți digitaliza:
Clienți potențiali
O singură bază de date segmentabilă a tuturor contactelor, istoricul fiecărei acțiuni întreprinse, lista activităților și a programărilor care urmează să fie efectuate, monitorizarea oportunităților de vânzare și a ofertelor de preț.
Ofertare
Cu acest modul poți realiza ușor și rapid oferte într-un mod profesional. Ai posibilitatea de a le trimite prin e mail și/sau SMS, iar platforma să facă revenirile în mod automat pentru a-ți crește vânzările.
Gestionare clienți
O singură bază de date a tuturor contactelor, istoricul acțiunilor întreprinse, lista activităților și a întâlnirilor care urmează să fie efectuate, monitorizarea oportunităților de vânzare, a ofertelor, a facturilor, a încasărilor, a contractelor și a proiectelor.
Contracte
Acest modul îți permite să completezi și să trimiți un contract fără erori în mai puțin de un minut. Pentru a crește productivitatea echipei, nu mai ești nevoit să faci copy-paste din mai multe documente Word sau Excel.
Facturare
Modulul de Facturare din MEFI este serviciul necesar pentru emiterea, trimiterea, arhivarea și gestionarea facturilor în conformitate cu legislația actuală. Emite facturi și verifică plățile direct de pe smartphone.
Proiecte
MEFI organizează toate fișierele necesare fiecărui proiect, făcând mai clare termenul de livrare, echipa implicată și datele financiare. De asemenea, va fi mai ușor să arhivezi întregul conținut pentru a-l găsi în viitor. Fluxurile de lucru pot fi automatizate și optimizate, pentru a economisi timp și a preveni eroarea umană.
Sarcini
Cu modulul de Sarcini prezent pe platforma MEFI poți delega, gestiona, coordona și automatiza activitățile din firmă: poți crea, planifica și delega sarcini membrilor echipei.
Costuri
Modulul de gestionare a costurilor din platforma MEFI, este soluția ideală pentru a ajuta companiile și angajații să îmbunătățească controlul asupra cheltuielilor și să găsească noi oportunități de economisire.
Asistență
Modulul de Asistență, crește performanța echipei în furnizarea serviciului de relații cu clienții, ușurează comunicarea într-un mod profesional și te ajută să manageriezi problemele întâmpinate de partenerii tăi. Permite identificarea facilă a solicitărilor de asistență și procesarea rapidă a acestora.
My Account
My account, pentru clienți, este un modul foarte util ce permite partenerilor tăi comerciali să acceseze direct informațiile de care au nevoie într-un spațiu virtual dedicat lor. Mai mult, în această pagină web personală, clienții tăi vor putea interacționa cu compania ta într-un cadru profesional, la orice oră.
Ești interesat? Perfect!
Ne poți scrie și unul dintre consultanții noștri te va ajuta.
Digitalizarea afacerii
dumneavoastră în 5 pași
1. Procedură de comercializare testată și garantată 100%
Compară compatibilitatea dintre platforma MEFI și provocările business-ului tău.
2. Analiză și consultanță personalizată
Stabilirea obiectivelor, analiza fluxului de lucru și a documentelor.
3. Plan de implementare
Configurarea platformei MEFI și integrarea cu alte programe.
4. Sesiuni de training cu utilizatorii
Sesiuni de training online în grup sau individual.
5. Suport și asistență
Asistență în timp real, direct pe platformă, telefonică sau prin e-mail.
Avantajele utilizării instrumentelor digitale.
Control
Măsori, evaluezi și planifici ce consideri că este important în fluxurile din companie.
Eficiență
Automatizează sau reduce timpul alocat sarcinilor repetitive și proceselor neproductive dar necesare (pontaj, contracte, etc.)
Creșterea productivității
Prin gestionarea eficientă a clienților actuali și potențiali, prin monitorizarea costurilor și maximizarea capacității de producție.
Îmbunătățește comunicarea
Atât cea internă (între membrii echipei), cât și cea externă (clienți finali și furnizori).
Reduce costurile
Fiind o platformă în Cloud, poți accesa oricând informațiile care te interesează, poți lua decizii în mod rapid și poți organiza activitatea companiei de oriunde.
Digitalizezi catalogul de produse/servicii
Încarci toate produsele și descrierea acestora, prețurile și fotografiile, apoi le folosești pentru a crea, trimite, revizui și arhiva ofertele de preț sau pentru a monitoriza comenzile primite.
Securizezi informațiile
Istoricul activităților te ajută să ai control deplin asupra productivității echipei și a comunicării dintre colaboratori și superiorii lor. Chiar dacă ei sunt pe teren sau într-o altă localitate, tu ești la curent în timp real cu cele mai recente activități, imediat ce acestea sunt înregistrate.
Oferi un asistent personal pentru fiecare membru al echipei
Membrii echipei “aleargă” toată ziua având la dispoziție puțin timp pentru a gestiona și planifica activitatea dar, printr-un instrument de comunicare eficient, caracterizat de automatizarea trimiterii, pot seta mementouri și mesaje pe care MEFI le trimite clienților prin e-mail și SMS.
Îmbunătățești rata de închidere a vânzărilor
Gestionarea contactelor în MEFI, este mult mai mult decât o simplă agendă sau un fișier excel: este un instrument avansat de profilare și segmentare. Poți să clasifici și să organizezi clienții pe baza criteriilor tale, precum și să-i filtrezi pentru a identifica și a acorda prioritate acțiunilor ce au o probabilitate ridicată de închidere.
Ai acces rapid la o bază de date actulizată
Pentru a putea acționa prompt fiecare membru al echipei are la îndemână toate datele utile pentru a gestiona mai bine relațiile cu clienții potențiali și finali, iar acest lucru le permite să-și poată organiza mai bine activitățile.
Ești interesat? Perfect!
Ne poți scrie și în cel mai scurt timp unul din consultanții noștri te va ajuta.